Spodnie męskie - bojówki

Spodnie męskie bojówki ze sztruksu wykonałam jakieś 10 lat temu.
Po 10 latach spodnie wymagały naprawy.
Sztruks przetarł się na tylnej kieszeni itp.
Wykonałam również nowe worki kieszeniowe, 
ponieważ stare kieszenie były dziurawe i wymagały wymiany.

Przedstawiam przeróbkę spodni męskich, które wykonałam 10 lat temu.

1. Cerowanie spodni.
Do cerowania wybrałam odpowiedni kolor nitki.




Prawa tylna kieszeń była wyrwana ze spodni,
ponieważ w tylnej kieszeni zawsze znajdował się portfel.
Panowie mają zwyczaj nosić swoje portfele w tylnych kieszeniach,
które zawsze są zerwane.


Sztruks ma to do siebie że, po wielokrotnym użytkowaniu
niestety się przeciera a prążki zaczynają zanikać.


2. Wymiana worków kieszeniowych.

Worek kieszeniowy wykonałam z grubszej bawełny.
Wykończyłam lamówką bawełnianą 
aby ciężkie klucze nie wypadły z kieszeń.




3. Wymiana guzików.

Wymieniłam wszystkie guzki w spodniach.
Po przednie były nie stabilne i za każdym razem się urywały.



4. Po 10 latach przeszyłam swoją metkę :)


Podsumowanie:
Niestety tkanina ma to do siebie że, zużywa się 
ale warto ratować spodnie i dać im drugie życie.

Na cerowanie spodni zapraszam na post:

Pozdrawiam - Atelier Iwakki

Komentarze

FB @AtelierIwakki