Bluzka koszulowa z dwóch tkanin

Pogoda dziś w całej Holandii była deszczowa.
Za oknem mojej pracowni ledwo widać ulicę, grat za gratem, burza za burzą.

Jeszcze widać ulicę :)

Początek ulewy.
Później w taką ulewę wracałam rowerem do domu :)
Uroki Holandii i za to ją uwielbiam.


A ja oczywiście uśmiechnięta że, mogę sobie tworzyć nawet w taką pogodę :)         
Wykonałam własną formę odzieżową, którą opracowałam na zajęciach.
Bluzkę koszulową wykonam w dwóch kolorach.
Kołnierz oraz rękawy będą z szyfonu w kolorze czarnym,

Efekt mojej pracy, rękawy jeszcze nie gotowe.
Forma w skali 1:5



Tkanina dobrana do bluzki koszulowej.


Forma przygotowana  w skali 1:1.


Kołnierz oraz stójkę wykonałam z czarnego szyfonu.


Rękawy będą wykonane również z czarnego szyfonu.

 

Wkrótce efekt końcowy bluzki koszulowej.
Projekt oraz wykonanie Iwakki.

Atelier Iwakki

Komentarze

  1. Mamajbags przepraszam przez pomyłkę usunęłam Twojego posta :( Dziękuję, troszkę muszę popracować nad bluzką, aby ją wykończyć profesjonalnie :) We wrześniu i w październiku przeważnie pogoda deszczowa w Holandii, ale wszystko może się zmienić. Jak będziesz w pobliżu miasto Den Bosch zapraszam do pracowni Atelier Iwakki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki