II wyróżnianie LBA

Otrzymałam II wyróżnienie od 
Maria Tamara: Moda i Szycie

Serdecznie dziękuję za wyróżnienie.
A oto pytania które otrzymałam:


1.  Mój ulubiony projektant mody to ... Coco Chanel.

2. Ulubiony butik to ... Ubieram się w Atelier Iwakki :)

3. Ulubiona fryzura to ... proste włosy.

4. Paznokcie u rąk: krótkie czy długie ?  Zdecydowanie krótkie.

5. Czy oglądasz Fashion tv ? Nie.

6. Makijaż: wyrazisty czy subtelny ? Subtelny dla mnie, wyrazisty dla modelki.

7. Torba: Duża czy mała ? Duża każdego dnia, mała na events.

8. Gdzie spędziłaś wakacje ? W swojej pracowni.

9. Bikini czy kostium jednoczęściowy ? Nie posiadam żadnego.

10. Buty: wysokie czy niski obcas ? Niski obcas.

11. Czy często nosisz biżuterię ? Codziennie.

Długo zastanawiałam się kogo wyróżnić za dobrą wykonywaną pracę na swoim blogu.
Temat który mnie bardzo interesuje to projektowanie mody, ciągle czegoś szukam.
Szukam ciekawych ludzi, ich spojrzenie na modę, sztukę oraz projektowanie mody.
Osoba która zasługuje na wyróżnienie moim zdaniem jest Atelier Iselle.

Moje pytania do Iselle:

1. Od czego zaczynasz prace nad nową kolekcją ?
2. Czy zbierasz pomysły, inspiracje w notatniku lub na tablicy ?
3. Miałabyś jakąś radę dla kogoś kto chciałby zostać projektantem mody ?
4. Wybierasz określany temat kolekcji ?
5. Kiedy projektujesz, robisz to z myślą o konkretnych odbiorcach?
6. Co najbardziej sprawia Ci satysfakcje,
projektowanie ubioru czy malowanie obrazów ?
7. Dlaczego chcesz zostać projektantem mody ?
8. Gdzie szukasz inspiracji ?
9. Kto jest Twoim mentorem ?
10. Ulubiona książka związana z projektowaniem mody ? 
11. Dlaczego lubisz polar ? Zainteresował mnie Twój ostatni post :)


Powodzenia !!! Pozdrawiam serdecznie :)


Atelier Iwakki

4 komentarze:

  1. Dziękuję Ci bardzo za to wyróżnienie ^^ Choć ostatnimi czasy nie uczestniczę już w tych nominacjach to jednak odpowiem na te interesujące pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że zdecydowałas się na kontynuację:) Co do ulubionego butiku przeczuwałam odpowiedź:) Ale zaskoczyło, że nie masz kostiumu kąpielowego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja szafa wypełniona jest moimi ciuszkami :)
      Nie posiadam żadnego kostiumu kąpielowego ponieważ od 7 lat nie byłam na prawdziwych wakacjach. Tylko szybko do PL odwiedzić rodziców i powrót do NL :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki