Spódnica w kratkę na jesień / Projekt Iwakki

Spódniczkę w kratkę uszyłam z trzech kratek.
Do spódnicy wykonałam tylko wykrój na pasek,
który został skrojony po skocie.
Czerwona kratka to cała szerokość tkaniny o długości 50 cm.
W przodzie i w tyle ułożyłam zakładki.
Zrobiłam tylko jeden szew boczny na zamek, po lewej stronie.

Połączyłam styl Szkocki troszkę z rockowym.
Do spódniczki wykorzystałam pomysł z mody Bawarskiej.

Projekt / Wykrój / Szycie: Iwakki




W przodzie pod paskiem wszyłam ozdobne paski beżowe z kozaczków.


Na boku wszyłam zamek,
nawet nie widać a kratki się zgadzają ze sobą.







A teraz wyjaśnię dlaczego wykorzystałam pomysł z mody Bawarskiej.
Doły w spódniczka wykończone są w różnych kolorach, 
takie spódniczki wykonałam na zamówienie.
Zobaczyć można w poście Bawarskie spódniczki.
Paseczek na dole spódniczki wykonałam z ściereczki kuchennej.


Tak prezentuje się wykończenie od lewej strony.


Chwila odpoczynku w jesiennych klimatach.



Koc w kratkę idealnie pasuje na jesień, który otrzymałam kiedyś od Mamy.
A czerwony kuferek zakupiony w starociach, dostałam od Taty.
Warto szukać ciekawostki w starociach.
Bluzeczka prezent od przyjaciółki.
A na rękę założyłam pasek z ćwiekami, 
który owinęłam na rękę.
Historia paska jest również ciekawa moja dobra znajoma,
nie chciała tego paska i mi go podarowała i powiedziała
"Tobie się przyda do stylizacji". 
I tak się stało ...


Moje pierwsze zbiory jesiennie i tu widać serwetkę mojego wykonania.
A pozostałe pomysły do domu zaprezentuję w kolejnym poście.


Zapraszam na kratkę niebiesko - białą :)
Jesienią króluje u mnie kratka w każdej postaci.

Pozdrawiam - Iwakki

Komentarze

FB @AtelierIwakki