Sukienka z sukni średniowiecznej / Projekty Iwakki

We wrześniu zaprezentowałam suknie średniowieczną,
którą uszyłam na jedną imprezę z dzianiny.
Opis i fotografie sukni znajdziecie w poście:

Suknia została przerobiona na sukienkę współczesną,
aby ubrać sukienkę na każdą okazję.

Projekt / Wykrój z sukni średniowiecznej / Szycie: Iwakki


Suknia średniowieczna została przerobiona 
na sukienkę lekko dopasowaną, rękawy wąskie zrobiłam z mankietem.
Sukienkę skróciłam aby się nie ciągła po ziemi.









Najwięcej pracy miałam przy ręcznym wykonywaniu aplikacji.
Wykorzystałam wszystkie obcięte zapasy z sukni średniowiecznej.
Czarne korale sprułam ze starej bluzki.
Z resztek zrobiłam jeszcze opaskę na głowę.
Tak powstała sukienka z recyklingu i dwa tygodnie dłubania przy dekolcie :)



Zapraszam na kolejny pomysł i projekt - pozdrawiam Iwakki.
Do sukienki pojawi się coś jeszcze :) Śledźcie mnie na bieżąco !!!

Komentarze

  1. Piękne detale !
    sukienka teraz wyglada świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po przeróbce wygląda superowsko;)A te aplikacje dodały jej uroku;) Kiedyś też lubiłam przerabiać bluzki, spodnie etc. I nawet fajnie mi to wychodziło;)Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;) Takiego bez deszczu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... warto wracać do przeróbek, dużo można się nauczyć.
      Pozdrawiam serdecznie a weekend będzie miły i słoneczny :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki