poniedziałek, 15 maja 2017

Pareo do stylizacji

Pareo powstało dla mojej znajomej.
Brzegi podwinęłam dwa razy aby wykonać małą stębnówkę.
Materiału jest około 1,5 metra
a pareo można zastosować na plażę jako sukienkę.
Kiedyś przedstawiłam na manekinie 
jakie zastosować wiązania.
Opis posta tutaj szal na wiosnę.

Sesja zdjęciowa wyszła spontanicznie,
nie spodziewałam się, że pojawi się silny wiatr.









Do stylizacji zastosowałam własny szal w stylu ludowym
oraz przerobione balerinki.
Materiał na pareo był uroczy w piękne duże kolorowe maki.
Nie mogłam się oprzeć aby wykonać sesję zdjęciową.


Do tej stylizacji pojawi się jeszcze tzw. Wisienka na torcie.
Zapraszam na efekt końcowy, całej stylizacji.

2 komentarze:

  1. Piękna tkanina została użyta na to pareo, uwielbiam kwiatowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki