Sukienka w róże / Szal ludowy

Czekałam na słoneczną pogodę aby zaprezentować nową kreację.
Sukienkę uszyłam w połowie kwietnia a inspiracje szukałam każdego dnia.
Sukienka została uszyta z tkaniny którą wygrałam w konkursie.
Fason jest prosty, 3/4 rękaw, dół i rękawy wykończone koronką.
Inspiracja moja do tej stylizacji to:
Góry Sudety oraz Zakopane, dlaczego ?
Widziałam piękne wesele tradycyjne w Zakopanym na fotografiach,
które pokazał mi przyjaciel, byłam zachwycona.
Chciałam stworzyć kreację odpowiednią pod folk,
jak i również bez tych wszystkich dodatków.
Koronki wszyłam ręcznie aby łatwiej spruć
jeśli będę chciała dodać inne dodatki do sukienki.
W kreacji zaprezentowałam się na weselu.
Do sukienki uszyłam osobną haleczkę.

Sukienka Projekt / Wykrój / Szycie: Iwakki
Materiał: Ale Tkaniny
Szal / Szycie: Iwakki
Balerinki DIY: Iwakki


Szal powstał z 1 metra i obrzuciłam bardzo drobnym overlockiem.
Balerinki przerobiłam, wyrzuciłam sznurki 
a wstawiłam tasiemki czerwone.
Do tego założyłam tylko bransoletkę w czerwone korale.


Dekolt wykończyłam czerwoną lamówką.





Do stylizacji pokusiłam się aby założyć kowbojki.


Tył wykonałam w serek i wstawiłam dwie koronki.


Wiatr za bardzo szalał aby wykonać fotografie.


Do tej sukienki uszyłam coś jeszcze 
a opiszę o tym w kolejnym poście.
Zapraszam do śledzenia bloga Iwakki - Pozdrawiam.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki