Stylizacja Iwakki 2017 / Podsumowanie

 Podsumowanie roku 2017 / Moje szycie, wykroje, przeróbki i własny styl.
Mój styl na każdą okazję dostępny również na stronie atelier Iwakki.
Jaki styl, kolor, kreacje najbardziej Wam się podobają ?


Wiosna 2017




Komin oliwkowy z polaru.
Bransoletka / pomysł w guzikiem.








Szal ludowy / Balerinki DIY Iwakki.




Lato 2017


Sukienka w stylu Counrty + dodatki Iwakki
Kamizelka / Halka szycie Iwakki.




Pasek DIY Iwakki.


Styl Country na różowo
Halka szycie Iwakki.


Bluzka DIY Iwakki.
Kamizelka szycie Iwakki.
Spódnica lekko dopasowana przy pasku.










Top DIY Iwakki.
Bransoletki Iwakki.


Jesień 2017




Stylizacja na jesień / Komin / Żakiet Iwakki
Sukienka oraz bolerko z szalem z sh.


Spódnica na jesień w kratkę z recyklingu
Kamizelka sztuczne futro, szycie Iwakki.


Zima 2017
Żakiet w stylu Chanel / Zima 2016
Fotografie - Styczeń 2017 a żakiet uszyty pod koniec grudnia 2016 roku.


Mała czarna z retro tkaniny
Naszyjnik, naprawa DIY Iwakki.
Fotografie - Listopad / Grudzień 2017 rok.


Stylizacja na zimę biało - czarna
Sweter z sh DIY Iwakki.


Kolejne pomysły, plany, przeróbki, nowe projekty pokazałam na Instagram reakcji.
Zapraszam do śledzenia Instagram Iwakki.

Na Nowy Rok 2018, jak zwykle się mówi,
że to dobra okazja do tego, by się zmienić tzw. postanowienia noworoczne.
Ja jednak pragnę Wam życzyć,
abyście pozostali sobą i rozwijali swoje pasje, marzenia na swój sposób.
Pośpiech w szyciowych zmaganiach nie wróży nic dobrego.
Przy szyciu, tworzeniu, życzę cierpliwości, pokory, wytrwałości, dokładności
a przede wszystkim zdrowia aby nie zwariować przy własnych szyciowych błędach :)
Życzę również wielkiego spokoju kiedy wszystkie fotografie nagle skasowały się w aparacie,
a cierpliwości kiedy trzeba od nowa napisać posta.
I wiele innych zmagań z Naszym blogowaniem, więcej empatii,
wsparcia wśród tych którzy tworzą własny styl, modę i wiele innych blogów.

Pozdrawiam Ewa Iwakki.

Komentarze

  1. fajne zestawienie, a żakiety takie bardzo w moim stylu;)
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, że coś się podoba z moich szyciowych projektów.
      Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku 2018 :)

      Usuń
  2. Jesteś twórcza dusza artystyczna z własnym stylem i wizją - ja takie osoby cenię ponad wszystko. Z doświadczenia też wiem, że takim osobom jest trudniej się przebić i wybić, bo tłum jednak woli podążać za masówką. W modzie i życiu. Ale i tak warto iść swoją drogą 👍😉Sukienka country - piękna 🖤🖤🖤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Masz rację bardzo trudno zrobić karierę i nie zbyt wiele z tego jest a cieszę się bardzo, że choć mam malutkie zlecenia to mam chociaż na chleb jak to się mówi :P
      A w górach ciężko o pracę w moim zawodzie, postanowiłam, że będę rozwijać swoją pasję na swój sposób. Satysfakcja sama w sobie jest, że coś naprawiłam, uratowałam i nie wyrzuciłam jak robią to nie którzy zakupując nowy ciuszek i do wyrzucenia. Pozdrawiam serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2018 aby był kreatywny dla Ciebie.

      Usuń
  3. Patrzę i podziwiam! tyle cudownych rzeczy uszyłaś! to był fantastyczny rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne posumowanie, najbardziej podoba mi się żakiet w stylu Chanel i sukienka z kwiatowym nadrukiem z przodu.W tym miesiącu kupiłam sobie maszynę do szycia i jestem bardzo podekscytowana nauką na niej :-) Udanego Sylwestra Ci Zyczę i wspaniałego 2018 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło że, coś spodobało Ci się z moich szyciowych kreacji. WOW !!! Super, że zakupiłaś maszynę do szycia będzie się działo u Ciebie, trzymam mocno kciuki abyś opanowała szybko szycie na maszynie. Życzę Tobie również dobrej zabawy Sylwestrowej i wspaniałego Nowego Roku 2018 :P

      Usuń
  5. the flower dress is fantastic dear
    kss
    =)
    New post up! Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki